Hiszpański dla dzieci w wieku 3 -6 lat

To doskonały start i przygotowanie do kolejnych bardziej zaawansowanych etapów nauki języka angielskiego, które zostały w naszej szkole starannie zaplanowane. Podczas zajęć dzieci odkrywają, że wszystko co jest im dobrze znane, ma także swoją nazwę w języku angielskim.

Nasz kurs j. angielskiego dla 2-latków, 3-latków, 4-latków, 5-latków jest:

Jaki jest koszt kursu?

Dzieci w wieku 2 - 3 lata
9 x 165 PLN
Raz w tygodniu
Czas trwania lekcji : 30 min
9 rat x 165 zł?
Rabat dla rodzeństwa - 9 rat x 160 zł?
170 zł materiały do nauki?
Dzieci w wieku 3 - 5 lat
10 x 265 PLN
Dwa razy w tygodniu
Czas trwania lekcji : 45 min
10 rat x 265 zł?
Rabat dla rodzeństwa - 10 rat x 260 zł?
170 zł materiały do nauki?

Co otrzymujesz ?

opinie

często zadawane pytania

Najmłodsze dzieci 2-3 letnie mogą początkowo potrzebować obecności rodzica. Jeśli dziecko jest na to gotowe, rodzice wycofują się z zajęć i dzieci uczestniczą w zajęciach samodzielnie. Rodzice mają konto online i wgląd w materiał realizowany na zajęciach.

Rodzice mają stały kontakt z lektorem, wgląd do dziennika elektronicznego z najważniejszymi informacjami o kursie. Otrzymują także raporty semestralne i oceny opisowe.

Najmłodsze dzieci na naszym kursie poznają:

  • piosenki, rymowanki, historyjki,
  • uczą się reagować na proste komunikaty w j. angielskim i odpowiadać na pytania,
  • opisują kolory, kształty geometryczne, uczucia,
  • nazywają meble, zwierzęta, produkty spożywcze, części ciała i ubrania, członków rodziny, środki transportu,
  • uczą się liczyć do 10, nazywać litery alfabetu i cyfry,
  • opisują położenie przedmiotów i pogodę,
  • mówią o swoich preferencjach i umiejętnościach, używając struktur “I like” i „I can”,
  • ćwiczą poprawną wymowę i intonację,
  • rozbudzają w sobie ciekawość i zamiłowanie do nauki j. angielskiego,
  • uczą się współpracy w grupie i indywidualnie,
  • wzmacniają poczucie własnej wartości i pewności siebie,
  •  doświadczają wielu pozytywnych emocji na zajęciach i dodatkowych imprezach szkolnych,
  • usamodzielniają się i nabierają pewności  siebie poprzez udział w zajęciach bez rodziców.